לה סונגליר דס ארדן, דורבוי, בלגיה

ממוקם בעיירה השקטה דורבוי, המכונה "העיר הקטנה ביותר בעולם", לה סונגליר דס ארדן הוא המקום האידיאלי להתארח בו לרוגע ו"וולנס", מחובקת על ידי אווירת נוף אגדתית המוקפת במבנים היסטוריים וסמטאות מימי הביניים הם אחד מסוגם.

ניסיון של 65 שנה באירוח

לאחר אינספור סיפורי הצלחה שהוקלטו לאורך שנות פעילותה הרבות, לה סונגליר דס ארדן שופץ לאחרונה וכיום יש בו 23 חדרים חדשים מרוהטים היטב בסגנון כפרי ומציעים את כל הנוחות המודרנית. המסעדה במלון היא המקום בו השף רב הכוכבים "וואט ברו" מציע לאורחים פיצוץ טעמים אמיתי, שהוא תוצאה של הפרשנות המודרנית שלו לגסטרונומיה המסורתית.

יופי. וולנס. ספא.

בקומה השנייה, באווירה חמה ומקבלת פנים, הוולנס שבדורבוי פותח את דלתותיו לחלל נעים ואקסקלוסיבי בו הגוף והנפש מתחדשים בשלושה אזורים נפרדים אך קשורים זה לזה. הספא, המסופק עם סאונה, חמאם, גן עדן של מים וג'קוזי עם נוף עוצר נשימה – אזור זה תוכנן במיוחד לבריאות הגוף. מרכז היופי – המקום האידיאלי להציע לעצמך עיסוי או טיפול יופי הניתנים בידיהם המיומנות של מפעילים מנוסים. אזור הרגיעה – זהו מיקומו של Zerobody בו מוצעים הרפיה והתחדשות עמוקה לגוף ולנפש.

ג'וסטין דה גרוט

מנהלת הרווחה

"Zerobody נתן לנו את האפשרות להציע שירותי וולנס מלאים, העונה על צרכי הלקוחות היוקרתיים והתובעניים ביותר. האורחים שלנו משתמשים בו כדי להגיע למצב של רגיעה עמוקה, להרפיית השרירים ולהורדת לחץ וחרדה. בהקשר תחרותי אגרסיבי יותר ויותר, ה- Zerobody כל הזמן הוא גורם ההפתעה שמדהים את אורחינו עם עקרון הפלוטינג (ציפה) היבש החדשני ונטול הכבידה שלו".

אטלנטיס דה פאלם, דובאי

אטלנטיס דה פאלם הוא אחד המלונות האגדיים ביותר בדובאי, ספא שוויקי, מנוהל לחלוטין על ידי צוות המלון. המלון הראשון במזרח התיכון שבחר ב- Zerobody.

אקוואריה ספא תרמי, סירמיונה

אקוואריה הספא התרמי במלון “טרמה די סירמיונה”, נווה מדבר זה של בריאות, בו תוכלו לחוות רגעים עזים של הנאה בכל ימות השנה, חוויה החושית של מים תרמיים, חום ואדים.

ספא סטרום נורדיק , קוויבק

בעולם שבהתפתחות מתמידה, אנו תמיד שואפים להתעלות על עצמנו. בעידן של ריבוי בעידן המשימות הדיגיטליות המיידיות והמתמידות, לחיות ברגע הנוכחי הוא מאתגרים.

לה סונגליר דס ארדן, דורבוי, בלגיה

ממוקם בעיירה השקטה דורבוי, המכונה “העיר הקטנה ביותר בעולם”, לה סונגליר דס ארדן הוא המקום האידיאלי להתארח בו לרוגע ו”וולנס”, מחובקת על ידי אווירת נוף אגדתית המוקפת במבנים היסטוריים וסמטאות מימי הביניים הם אחד מסוגם.

שינה טוב ואיכותית: הטרנד החדש של ענף המלונות!

היום יותר מתמיד, מטיילים מכל רחבי העולם מעריכים שניה טובה ואיכותית. דווקא הצורך הזה מצד השוק מקדם את התפתחות המגמות החדשות בענף האירוח ומחייב את המלונות להבטיח לאורחים שלהם שינה טובה ואיכותית.

מה השעה? ג’ט לג מבחינה מדעית

“תסמני הג’ט לג” כוללים מכלול של הפרעות הנוגעות למטיילים העוברים אזורי זמן מרובים, כפי שקורה בדרך כלל במהלך טיסה בין יבשתית. גוף האדם מסונכרן במעגל שינה-התעוררות של 24 שעות, ועל כך מתבססות השגרה היומית האישית שלנו.
מה שאנחנו מגדירים כ“השעון הפנימי” שלנו מכונה מדעית המקצב הצירקדי. מכיוון שהמקצב הצירקדי קפדני למדי, הפרעות ואי נוחות כאלה הקשורים לג’ט לג עלולים להגרם כאשר הוא מוטרד.

דילוג לתוכן