בית אבות אוסטלט, צרפת

בית המגורים אוסטלט הוא בית אבות הממוקם בצרפת, בלב חבל פרובאנס, בכפר הקטן פלאן ד'אורגון.

בית המגורים זה מייצג מצוינת ברמה גבוהה של טיפולים רפואיים הניתנים לאורחיו, יתרה על כך, הוא בולט מבית מגורים אחרים במגזר ביכולתו לארח קשישים עם מוגבלות הזקוקים לטיפול תמידי, הן במישור הפיזי והן במישור הרגשי, במהלך חיי הפרישה שלהם.

מילת המפתח היא:

חדשנות

המצוינות של בית המגורים אוסטלט אינה באה לידי ביטוי רק בצוות המקצועי של רופאים ואחיות מיומנים ומוסמכים, אלא גם במניע החדשני שלו לאימוץ טכנולוגיות ופתרונות המתקדמים ביותר להבטחת לרווחתם וכבודם של המטופלים.

למעשה, בין שלל השירותים הרבים המוצעים, אוסטלט בחרה ב- Zerobody, הודות לעוצמה הטיפולית של הפלוטינג (הציפה) היבש והיתרונות המשמעותיים והרבים שלו לגוף ולנפש:

> הרפיה עמוקה, לטיפול בדיכאון ומצבי חרדה כרוניים

> הקלה בכאבי שרירים ומפרקים

> תוכניות "מיינדפולנס" לטיפול בהזדקנות המוח

> איכות שינה טובה יותר

zerobody

מה חושב על זה הצוות הרפואי?

"ברגע שראיתי את זה חשבתי שזה כלי פשוט להרגעה, אבל לאחר השימוש בו במשך כמה חודשים אני יכול לומר שמדובר במערכת נהדרת עם יתרונות בריאותיים עצומים עבור המטופלים שלנו!

זה קל לשימוש, ניתן לקבוע את ההפעלות בצורה גמישה ובהתאם לצרכים השונים של המטופלים שלנו, אין צורך להתפשט או להירטב, ניתן לבחור בין מוסיקה מרגיעה לבין תוכניות "מיינדפולנס" משולבות, תצוגת מסך המגע מאוד אינטואיטיבי.

בקיצור, מדובר במערכת המציעה למטופלינו חוויה אמיתית של רווחה פיזית והתחדשות נפשית, בזכות העוצמה של הפלוטינג (הציפה) היבש. יתרה על כך, הוא מתאים במיוחד לאלו הסובלים מחרדות וזקוקים למצוא הרפיה עמוקה ולנטוש מחשבות שליליות, על מנת שיוכלו להגיב טוב יותר לטיפולים ולריפוי שאנו מספקים."

אלמה קליניק, שוויץ

לאחר 3 שנים של לימודי המתקנים הרפואיים והמשלימים העומדים לרשות תושבי ז’נבה, אווה מרטינז יצרה את אלמה קליניק: מקום בו הרפואה המסורתית והמשלימה גרות יחד תחת קורת גג אחת, כתפיסת בריאות שלמה יותר לחולים. מה שמבדיל את אלמה קליניק הוא בכך שהיא מציעה מקום בו ניתן לקבל עיסויים רפואיים ועיסויי ספורט אמיתיים לצד טיפולים סטנדרטיים במלונות יוקרה.

ההיסטוריה של הפלוטינג (הציפה)

הפלוטינג (הציפה) נתנה לו את התחושה של המנוחה העמוקה ביותר שהרגיש אי פעם. מיכל מחוסר החושי הפך לכלי נרחב להשגת רגיעה, איזון נפשי והתבונינות פנימית.

בית אבות אוסטלט – צרפת

בית המגורים אוסטלט הוא בית אבות הממוקם בצרפת, בלב חבל פרובאנס, בכפר הקטן פלאן ד’אורגון.

בית המגורים זה מייצג מצוינת ברמה גבוהה של טיפולים רפואיים הניתנים לאורחיו, יתרה על כך, הוא בולט מבית מגורים אחרים במגזר ביכולתו לארח קשישים עם מוגבלות הזקוקים לטיפול תמידי, הן במישור הפיזי והן במישור הרגשי, במהלך חיי הפרישה שלהם.

Ritual Sweet

המרכז מציע מבחר רחב של טיפולי פנים וגוף שמומחי בריאות מעניקים בסביבה בה מוקדשת תשומת לב רבה לכל פרט, החל ממבחר מוצרי קוסמטיקה ועד לריהוט מתוחזק מעולה. "Ritual Sweet" הוא נווה מדבר אמיתי של בריאות בו האורחים מרגישים רצויים ומפונקים.

דילוג לתוכן