חשיבות המנוחה בכדורגל

צריך להקפיד לא להזניח את חשיבות המנוחה גם במהלך הליגה: במיוחד במהלך השבוע, חיוני למצוא רגעים להתחדש ולהפיק את המיטב מהמשחק, תוך הפחתת הסיכון לפציעות.

זה נכון, מכיוון שפציעות לא קשורות למזל רע או ליריב שנכנס עם רגל ישרה, אלא תלויים בקילומטרים הרבים ביותר שעבר כדורגלן בהשוואה למה שנחשב ל”מקובל” על ידי הביולוגיה האנושית. גוף האדם נועד לנוע כ –10 ק”מ ביום בצורה מתונה וללא טלטלות, כדורגלן של ה”סירה א'” מגיע ל-15 ק”מ למשחק, אליו עלינו להוסיף אימונים ובאופן כללי היעדר זמני התאוששות ראויים.

ההופעות הטובות ביותר הן תוצאה של אימון קצר יותר אך אינטנסיבי ואיכותי, ואחריו התאוששות ומנוחה מספקת.

ודווקא ההחלמה באמצע השבוע שעושה באמת את ההבדל, מלווה ברגע מנוחה עוד לפני המשחק, כדי להשיג את מה שמכונה “פיצוי על”.
סודטירול (FC Südtirol) בחר גם ב-®ZEROBODY להחלמת והתאוששות השרירים של שחקניו.

סטפנו מיגליאוריני, אלוף קרוספיט (CorssFit) האיטלקי

סטפנו מיגליאוריני, שנולד בשנת 1989, מחזיק בתואר “פיטסט (fittest) באיטליה” (תואר שניתן לאלוף קרוספיט) על בימת הקרוספיט (CorssFit) הבינלאומית מאז 2012. הוא השתתף ב -7 אליפויות אירופה אזוריות (בין השנים 2012 ל 2018) ואף ב2019 וגם ב2020 העפיל ל”משחקי הקרוספיט” בקטגוריית “אלוף המדינה”.

שועלי הבולזנו מועדון הוקי קרח

מכיוון שספורט ההוקי הוא תחום פיזי ביותר, פתרונות מהירים ויעילים להחלמת שרירים ולמנוחה היא תנאי מרכזי כדי לעזור להם להגיב לציפיות ההולכות וגוברות של בסיס האוהדים שלהם ובעלי העניין.

ראפיד ריקוברי לאונג’, קורונה (ארה”ב)

מתמקד בהתאוששות ובביצועים של ספורטאים והיא ביתם של הספורטאים המובילים בעולם.
המרכז מיישם משטר התאוששות מדוקדק עבור לקוחותיהם, מה שמביא לביצועים מוגברים ולהפחתה משמעותית של סיכון הפציעה. כל שירות הוא ספציפי לספורטאי שכן המרכז מתמקד במעקב וניטור של כל מפגש התאוששות וכיצד הוא משפיע על הספורטאי.

חשיבות המנוחה בכדורגל

צריך להקפידו לא להזניח את חשיבות המנוחה גם במהלך הליגה: במיוחד במהלך השבוע, חיוני למצוא רגעים להתחדש ולהפיק את המיטב מהמשחק, תוך הפחתת הסיכון לפציעות.

Pin It on Pinterest

תספר על זה לעולם!

שתף את זה עם החברים שלך!