אקוילה באסקט טרנטו, מעדון כדורסל

אקוילה באסקט טרנטו הוא מועדון כדורסל איטלקי מטרנטו, שנוסד בשנת 1995, הינו מעדון צמרת והיה גיבורה של אליפות סרייה א בשנת 2014, ליגת הכדורסל המקצועי המובילה באיטליה. זה ארגון ספורט שמבוסס על עקרונות הקיימות, השקיפות והנאמנות, מושרש עמוק בשטחו ומחויב להציע לאוהדיו חוויה ספורטיבית ייחודית על המגרש ומחוצה לו.
סטארפול (Starpool) חולקת את אותם ערכים, הודות לסינרגיה הזו, שיתוף הפעולה שלנו כשותף הבריאות אפשר לנו לתמוך בספורטאים ובצוות הטכני בזכות האפקטיביות של הפלוטינג (ציפה) יבש, במיוחד מבחינת הכנה ספורטיבית, מיקוד נפשי והתאוששות שרירים.

ההכנה הספורטיבית

"כדורסל הוא ענף הספורט היחיד שנוטה לכיוון השמים"

הציטוט המפורסם הזה של ביל רוסל על חזונו בכדורסל בא לידי ביטוי, באימונים ובהכנה ספורטיבית של השחקנים: פעילות מורכבת הדורשת שילוב של כוח, איזון וזריזות.

בימינו הכדורסל מאופיין בקצב מהיר ומהיר יותר ודורש יכולת יוצאת מן הכלל לתכנן בקפידה את תנועותיו ויכולת לחזות ולהגיב בצורה אופטימלית לביצועים של היריב ולפתח את המענה הטכני הטוב ביותר לגירויים חיצוניים. לכן המנוחה וההכנה הנפשית – נחשבים כאימון אמיתי של עקשנות, בהירות ונחישות במגרש, לוקחות תפקיד מפתח בתוכניות האימונים של כל ספורטאי.

בדיוק מסיבה זו, בשנת 2019 בחר המועדון ב-Zerobody לבעלת ברית להתאוששות ושיפור הביצועים הספורטיביים של השחקנים.

מה חושב צוות האימון על Zerobody?

פאביו דיאנה

רופא הקבוצה

"לאחר המפגשים שלהם עם Zerobody, הספורטאים שלנו יכולים להבחין בתחושה מופחתת של כאב ומתח שרירים, הרפיה והתאוששות יעילים יותר ושיפור במצב הנפש שלהם. זה שימושי ויעיל במיוחד עבור ספורטאים שמתקשים להיפטר מהמתח הגופני והנפשי. אנחנו משתמשים בשיטת הפלוטינג (הציפה) היבש גם לשפר איכות השינה והתאוששות שרירים לאחר נסיעות ארוכות ומשחקים קרובים זה לזה, מה שמקל על עבודת הפיזיותרפיסט והמעסה שלנו."

פרנקו ג'צ'מט

מעסה

"השימוש ב- Zerobody מאפשר לספורטאים ואנשי הצוות שלנו להתאושש מהר ויעיל יותר לאחר נסיעות תכופות בגלל משחקי חוץ ואירועי ספורט אחרים. הודות לפלוטינג (ציפה) היבש, יש לנו הזדמנות להחזיר שעות שינה חסרות בגלל אורח החיים הקדחתני. העוצמה הטיפולית של הפלוטינג (הציפה) היבש אפשרה לנו לשלב אותה בקלות עם טיפולים מסורתיים אחרים כדי ליצור שיטה מקיפה לאחר אימון או משחק. "

ג'יאקומו בקוצ'י

אחראי על הביצועים

"Zerobody עוזר לנו באסטרטגיות ניהול עומס והתאוששותהן בנוגע לשינה, מבחינת כמות ואיכות כאחד, והן במצב הנפשי והפיזי של השחקנים שלנו באופן כללי".

מה הספורטאים חושבים על Zerobody?

טוטו פוררי

קפטן

"בזכות Zerobody אני יכול להתרכז טוב יותר בעצמי ובצרכים שלי אחרי המשחק. כתוצאה מכך אני יכול להבין על אילו היבטים עלי לעבוד, כיצד אוכל להתמודד עם מחשבותיי ורגשותיי – גם לאחר ניצחון וגם לאחר הפסד – וכיצד אוכל להתחיל את המשחק הבא במלוא המוטיבציה."

לוקה לכטלר

סנטר

"בזכות הפלוטינג (הצפה), יוצא לי לעבוד הרבה גם ברמה הנפשית, על הרפיה, התאוששות וטענת אנרגיה. זה כלי יקר ערך שעוזר לי להתאושש הרבה יותר מהר הן בגוף והן בנפש."

חשיבות המנוחה בכדורגל

צריך להקפידו לא להזניח את חשיבות המנוחה גם במהלך הליגה: במיוחד במהלך השבוע, חיוני למצוא רגעים להתחדש ולהפיק את המיטב מהמשחק, תוך הפחתת הסיכון לפציעות.

ראפיד ריקוברי לאונג', קורונה (ארה"ב)

מתמקד בהתאוששות ובביצועים של ספורטאים והיא ביתם של הספורטאים המובילים בעולם.
המרכז מיישם משטר התאוששות מדוקדק עבור לקוחותיהם, מה שמביא לביצועים מוגברים ולהפחתה משמעותית של סיכון הפציעה. כל שירות הוא ספציפי לספורטאי שכן המרכז מתמקד במעקב וניטור של כל מפגש התאוששות וכיצד הוא משפיע על הספורטאי.

שועלי הבולזנו מועדון הוקי קרח

מכיוון שספורט ההוקי הוא תחום פיזי ביותר, פתרונות מהירים ויעילים להחלמת שרירים ולמנוחה היא תנאי מרכזי כדי לעזור להם להגיב לציפיות ההולכות וגוברות של בסיס האוהדים שלהם ובעלי העניין.

סטפנו מיגליאוריני, אלוף קרוספיט (CorssFit) האיטלקי

סטפנו מיגליאוריני, שנולד בשנת 1989, מחזיק בתואר “פיטסט (fittest) באיטליה” (תואר שניתן לאלוף קרוספיט) על בימת הקרוספיט (CorssFit) הבינלאומית מאז 2012. הוא השתתף ב -7 אליפויות אירופה אזוריות (בין השנים 2012 ל 2018) ואף ב2019 וגם ב2020 העפיל ל”משחקי הקרוספיט” בקטגוריית “אלוף המדינה”.

אקוילה באסקט טרנטו, מעדון כדורסל

אקוילה באסקט טרנטו הוא מועדון כדורסל איטלקי מטרנטו, שנוסד בשנת 1995, הינו מעדון צמרת והיה גיבורה של אליפות סרייה א בשנת 2014, ליגת הכדורסל המקצועי המובילה באיטליה. זה ארגון ספורט שמבוסס על עקרונות הקיימות, השקיפות והנאמנות, מושרש עמוק בשטחו ומחויב להציע לאוהדיו חוויה ספורטיבית ייחודית על המגרש ומחוצה לו.

פדריקו פלגרינו, קרוס קאנטרי סקי

פדריקו פלגרינו, יליד שנת 1990, הוא גולש קרוס קאנטרי איטלקי, אלוף עולם בספרינט באליפות העולם לסקי בלאהטי בשנת 2017 וזוכה גביע העולם בספרינט ובמדליית כסף באולימפיאדה. הוא החליט להקים אזור בריאות בביתו, ובחר הן במסורת עם הסאונה הפינית והן בחידוש עם הפלוטינג (הציפה) היבש של Zerobody.

דילוג לתוכן